FAQ - Često postavljana pitanja

Kako da napravim narudžbu?

Dostupnost proizvoda označena je zelenom ikonom kolica „kupi“ – tada je roba na skladištu i možete je naručiti.

  • Kliknite na ikonu „Dodaj u košaricu“ – i proizvod će automatski biti dodan.

  • Ako želite nastaviti kupovati, kliknite na „Nastavi s kupnjom“.

  • Kada želite završiti narudžbu, kliknite na ikonu „Blagajna“. Na ekranu ćete vidjeti sadržaj vaše košarice, gdje još možete promijeniti količinu proizvoda ili ukloniti artikle. Prikazat će se ukupni iznos za proizvode s uključenom dostavom.

  • Ispunite podatke za dostavu u narudžbenici.

  • Ako ste registrirani korisnik i imate kod za popust, unesite ga u polje „Kuponi – Kod za popust“.

  • Odaberite način dostave i plaćanja.

  • Provjerite još jednom sve podatke i narudžbu, te potvrdite prihvaćanje uvjeta korištenja.

  • Nakon unosa podataka možete jednim klikom kreirati račun i iskoristiti prednosti registriranih korisnika.

  • Kliknite na ikonu „Sljedeći korak“.

  • Prije posljednjeg koraka možete još promijeniti način plaćanja klikom na „Promijeni način plaćanja“. Narudžbu potvrđujete klikom na „POŠALJI narudžbu“.

  • Ako je narudžba uspješno kreirana, u roku od nekoliko sekundi primit ćete informativni email.

  • Ako naiđete na problem prilikom narudžbe, kontaktirajte nas emailom ili putem Livechat usluge u donjem desnom kutu webshopa. Rado ćemo vam pomoći.

Koliko košta dostava?

Narudžbe šaljemo kurirskom službom. Cijena dostave ovisi o ukupnoj cijeni i težini naručenih proizvoda. Besplatna dostava vrijedi za narudžbe iznad 50€, koje ne sadrže specifične proizvode (veliki, lomljivi ili teški artikli). Cijenu dostave možete vidjeti odmah nakon što dodate proizvod u košaricu i zadržite pokazivač iznad nje. Za odabrane vrste hrane nudimo besplatnu dostavu bez obzira na težinu i cijenu.

 

Kako mogu platiti?

  • Plaćanje pouzećem – gotovinom ili karticom prilikom preuzimanja.
  • Kartično plaćanje putem Gopay sustava.

U kojem roku će mi roba biti dostavljena?

Ako narudžbu napravite radnim danom do 11:00 sati, paket će biti poslan isti dan. Narudžbe primljene nakon 11:00 sati i vikendom obrađuju se sljedeći radni dan. Rok isporuke kurirskom službom je obično 24 – 48 sati od slanja. Ako ne dobijete robu u tom roku, slobodno nas kontaktirajte – poslat ćemo vam broj pošiljke. 

Kako postupiti kod reklamacije?

Reklamacije rješavamo u roku od 30 dana. Za proizvode vrijedi jamstvo od 24 mjeseca prema važećim zakonskim propisima (osim ako nije drugačije navedeno).

Upute za reklamaciju proizvoda:

  • Proizvod zajedno s kopijom računa i popratnim pismom pošaljite preporučeno (ne pouzećem) na adresu: abc-zoo s. r. o., Nižné Kapustníky 2, 040 12 Košice. U pismu navedite razloge reklamacije.

  • Obrazac za reklamaciju pronaći ćete ovdje: reklamacijski list.

  • Proizvod treba poslati u neoštećenom stanju, s kompletnom opremom, po mogućnosti u originalnoj ambalaži.

Kako vratiti proizvod?

Kupac je dužan vratiti proizvod u neoštećenom stanju, s kompletnom opremom, po mogućnosti u originalnoj ambalaži. Povrat je moguć u roku od 14 dana od isporuke. Proizvod vratite s kopijom računa, preporučeno (ne pouzećem) na adresu: abc zoo s.r.o., Nižné Kapustníky 2, 040 12 Košice. Na popratnom pismu ili kopiji računa navedite broj bankovnog računa za povrat novca. 

Obrazac za povrat robe pronaći ćete ovdje:

 

Mogu li vratiti samo dio narudžbe?

Da, možete vratiti i dio narudžbe. Novac ćemo vam vratiti za vraćene proizvode.

Kada će rasprodani proizvod ponovno biti na skladištu?

Naša stranica se svakodnevno ažurira. Preporučujemo da je pratite ili da postavite email obavijest koja će vas informirati čim proizvod opet bude dostupan.

Gdje mogu spremiti omiljene proizvode?

Ispod svakog proizvoda nalazi se ikona srca. Klikom na nju proizvod dodajete u favorite koji su dostupni u vašem računu, odnosno na gornjoj traci lijevo od košarice.

Kako postati član abcclub?

Otvorite korisnički račun u našem webshopu i obavite kupnju u bilo kojem iznosu. Time automatski postajete član Silver razine.

Je li članstvo naplaćeno?

Ne, članstvo u abcclubu je besplatno, a razine ovise isključivo o vašem ponašanju pri kupnji.

Kako se skupljaju bodovi?

Za svaki potrošeni euro dobivate 1 bod (dostava i provizija se ne računaju).

Koliko dugo vrijede bodovi?

Bodovi vrijede 365 dana.

Gdje mogu iskoristiti bodove?

Bodove možete iskoristiti već u 1. koraku košarice ako ste prijavljeni, ili u 3. koraku ako se prijavite tijekom narudžbe.

Kako saznati koliko bodova imam?

Broj bodova i povijest narudžbi dostupni su u korisničkom računu.

Kada će mi biti pripisani bodovi?

Bodovi se pripisuju 15 dana nakon kreiranja narudžbe.

Ako naručim bez prijave, dobivam li bodove?

Ne, bodove i pogodnosti mogu koristiti samo prijavljeni članovi abcclub-a.

Na koje proizvode mogu iskoristiti bodove?

Bodove možete iskoristiti za proizvode označene etiketom „abcclub“. Dostupnost ovisi o vašoj razini (Silver, Gold, Platinum) i svakodnevno se mijenja.

Što je "kompas za kupnju" i kako ga koristiti?

Kompas za kupnju pomaže vam brzo pronaći proizvode za vašeg ljubimca prema vašem profilu. Filtrar je prilagođen vašim preferencijama i nalazi se u svakoj kategoriji proizvoda.

Kako funkcioniraju razine GOLD i PLATINUM?

Razinu Gold dobivate automatski za kupnje iznad 75 € u 90 dana, a Platinum za kupnje iznad 200 € u istom razdoblju. Razine vrijede 90 dana i automatski se produljuju ako ponovno ispunite uvjete. Inače prelazite na nižu razinu. 

Koje pogodnosti donose više razine vjernosti?

Gold i Platinum razine nude razne pogodnosti, uključujući popuste na dostavu, ekspresnu dostavu i popuste na odabrane proizvode.

Računa li se ukupna vrijednost narudžbe ili samo proizvodi za promjenu razine?

Računaju se samo proizvodi. Troškovi dostave i pouzeća se ne računaju.

Što se događa s mojim bodovima ako ne preuzmem, storniram ili vratim narudžbu?

Bodovi se ne vraćaju ako ne preuzmete, stornirate ili vratite narudžbu. Kod djelomičnog povrata zadržavate bodove za zadržane proizvode.

Što se događa s mojim bodovima ako izbrišem svoj abcclub račun?

Po brisanju računa, bodovi se brišu i nije ih moguće prenijeti na drugi račun.

Hoće li moje članstvo biti otkazano ako ne primam newsletter?

Da, članstvo je povezano s primanjem newslettera koji vas informira o novostima i pogodnostima u abcclubu.

Mogu li otkazati članstvo u abcclubu?

Da, kontaktirajte nas na  podrska@abc-zoo.hr i deaktivirat ćemo vaš račun u roku od 24 sata.


UvodUvod