Pritužbe
- Prodavatelj je dužan kupca upoznati s uvjetima reklamacije i načinom reklamacije robe, uključujući informacije o tome gdje se obratiti s reklamacijom te informacije o popravcima u okviru jamstva. Postupak reklamacije mora biti na vidljivom i kupcu dostupnom mjestu.
- Prodavatelj je dužan prihvatiti reklamaciju gdje god je to moguće prema proizvodima ili uslugama, odnosno na određenom mjestu, osim ako je treća osoba zadužena za popravak.
- Zaposlenik zadužen za obradu prigovora mora biti u radnom vremenu na mjestu zaprimanja prigovora.
- Prodavatelj, ovlašteni djelatnik ili druga odgovorna osoba zadužena za popravak reklamaciju mora obraditi odmah, au zahtjevnijim slučajevima unutar tri dana. U ovaj rok nije uračunato vrijeme potrebno za stručnu ocjenu pogreške. Žalbeni postupak bit će okončan u roku od 45 dana. Istekom tog roka kupac stječe ista prava kao i u slučaju nepopravljivog nedostatka. Ukoliko prodavatelj ne uvaži reklamaciju u roku od tri dana, mora poslati proizvod na stručnu procjenu o svom trošku. Prodavatelj je dužan na zahtjev nadzornih tijela dostaviti dokaz o slanju proizvoda na ocjenu ili rezultate stručne procjene.
- Dužnosti navedene u stavku 4. također se odnose na osobu zaduženu za obavljanje popravaka.
Kupac može reklamirani proizvod poslati na skladište prodavatelja. Trošak slanja ili dostave oglašenog proizvoda na skladište snosi kupac.
Za bržu obradu, preporučujemo da obrazac za reklamaciju priložite kopiji računa poslanoj s proizvodom.
KAKO PODNIJETI PRIGOVOR
Prigovor kupac mora podnijeti poštom ili putem dostavne službe, ne u obliku pouzeća, na našu adresu:
abc-zoo s.r.o.
Nižné Kapustníky 2
04012 KOŠICE
Slovačka
Vraćeni proizvodi moraju ispunjavati sljedeće uvjete:
- Proizvodi moraju biti isporučeni u cijelosti.
- Uz proizvode je potrebno priložiti kopiju računa.
- Ne šaljite robu s otkupninom. Nećemo prihvatiti robu koja će biti poslana kao pošiljka s otkupninom.
- Robu vratite preporučeno i odmah nam na e-mail pošaljite potvrdu o slanju s kodom za praćenje.
- Ne preuzimamo nikakvu odgovornost za mogući gubitak robe tijekom dostave u naše skladište. Kupac je odgovoran za pravilno pakiranje robe kako se ne bi oštetila.